Bhrr1 bende geçen sene boş gebelikten dolayı 8. Haftamda kürtaj oldum. Çok üzücü bir süreç ama doktorum boş gebeliğin anormal bir durum olduğu için vücudun buna tepki vererek hamilleği sonlandırması, bu şekilde devam etmesi bebeğin sakat vb dünyaya gelmesine neden olurdu demişti, o birazda olsa rahatlatıyor insanı.
Diğer kürtajlar gibi değil vakumlu bir işlem.
İşlem sırasında uyuttular için hiç birşey hissetmiyorsunuz sonrasında 1 2 hafta içerisinde toparlıyorsunuz. Ben sabah gidip öğleden sonra taburcu olmuştum, korkmayın. RABBİM bundan sonrası için sağlıklı hamilelik ler nasip etsin inşallah 🤲🤲