Nmhrkl Melekd ben 8 haftalık gebeyken gittim. Hemen sezeryan olursun sen dedi. Kapısının önünden geçmedim. Şuan 14 haftaligim
Htc_aksy Ben songül hanıma gidiyorum etrafımda çok kişinin doğumunu yaptırdı çok memnun kaldılar benim doğumum haziranda geçen gittigimde ücretleri sordum normal doğum 4 bin sezeryan 6 bin suda doğum 8 bindi sanırım