Herkese merhaba. Daha demin bir Yazı okudum. Tüp bebekte eğer embriyo 5AA yada 4AA kalitede ise bu hızlı geliştiğini gösterir ve hızlı giden spermin cinsiyeti erkektir. Bu demek oluyor ki bu kalitedeki transferlerin çoğu erkek bebek oluyor diyor. Doğruluğu olduğunu sanmıyorum ama erkek spermin daha hızlı gittiği ve çabuk öldüğünü, kız 👧 spermin yavaş gittiğini ama uzun yaşadığını biliyorum. Bu kalitede embriyo transferi olan anneler bebeğinizin cinsiyeti nedir ? Tamamen merak ettiğim için soruyorum ☺️