denizarenmom Sadece kafamın sol tarafı, böyle sol gözümün üstü orda çılgın gibi bir ağrı var ve geçmiyor bir kaç gündür. Annem sinüzit olabilir dedi çok burnumda tıkalı ne yaptıysam da geçmedi var mı bir çözüm önerisi olan
selinsmother denizarenmom ben kbb bölümüne gittim fısfıs verdi bunaldıkça sıkıyorum ama baş ağrısı yapmıyor bende
Greenmomy denizarenmom bende ciddi derece migren var. Ağırdığı zaman arveles içmeden geçmiyor o da ilk ağrıdığında içersem. Midem bulanıyor yemek yiyemiyorum çok kötü oluyorum. Ve hamileliğimde de oldu. Karşıma ‘ Ya Ğaniy’ lafzı çıktı. 1060 kere okudum ve ellerime üfledim başıma sürdüm. İnanın o şiddetli baş ağrım geçti. Şimdi ilaç kullanamıyorum ve her başım ağırdığında bunu okuyorum. Mutlaka deneyin
selinsmother denizarenmom Nazoster isimli ama toplamda 1 ay kullanılıyormuş o yüzden sadece bunaldıkça kullanabiliyorum
denizarenmom selinsmother anladim canim cok soru sormus gibi oldum ama kac haftalikken verdi,kadin dogum doktorundan herhangi bir kagit istedi mi?
selinsmother denizarenmom hafta farketmiyormuş direk hamilelerin kullanabildiği bu var dedi ve verdi . Gebeleri hiç sevmem dedi bide bana 😂 22 haftalıkken vermişti
denizarenmom selinsmother ilac verirken kararsiz kaliyorlar diger doktorlar cok😂 ondan demistir herhalde 😂
esiaks denizarenmom evet bende de olmuştu doktorum hemen tansiyonumu sordu. Mümkünse baş ağrısı sırasında hemen tansiyonunu ölç. Gebeler için kritik olan sebep tansiyon. Diğer türlü korkulacak birşey yok
Momsy410 denizarenmom bas agrisi yoktu ben de ama burnum cok tikaniyordu baslarda eczaciya danisip sprey almistim. Asiri rahatltiyor. Sinuzit diye dusunuyorsan dene tum bosluklara girip temizliyor. Allahim o rhatlamaa hissii 💆♀️
Atalay- denizarenmom Bende de sinüzit ve migren var. Şakaklarıma, boynuma, anlıma ve bazen göz çevreme migren tasi sürüyorum dayanamadığım durumlarda. Bir de lavanta yağı kullanıyorum. Tavsiye ederim.