Bahardkk Ben de aynı sıkıntıdan daha yeni genel cerraha gittim. Sadece çatlak varmış. Ama bende de kanama yapıyor. Doktor bana demir ilacı vermişti o da kabız yaptı. Kabız olunca kanama oldu. Genel cerrah Duphalac diye bir ilaç verdi bana. Bebeğine hiçbir zararı yok, dedi ama kullanmadım. Önce gün kurusu kayısı ve çekirdekli kuru siyah üzüm aldım. Onu her gün tüketiyorum. Bir de dr günde 2-3 lt su iç, dedi. Ve dedi ki vazelin veya zeytinyağı pamuk ile sürebilirsin. Ben doktorun dediklerini yaptım. Şu an daha iyi canım. Sana da tavsiye olsun