Bugün ayrıntılı ultrasona girdim iki tane doktor net bi şekilde kız olduğunu söyledi birisi 15-16 haftalıkken diğeri de 19 haftalıkken net boş dediler. Bugün ayrıntılı ultrason da erkek dedi doktor ben şok geçirdim 🤭🤭 alışmışım sanırım birisinde özele gitmiştim özel de bacak arası net boş dedi direk olabilir mi bi değişiklik karıştırmış olabilir mi kafam çok karıştı 😂 tekrar özele gideceğim sanırım ama yaşayan var mı böyle bir şey