Tgcgkhn Bugün bayıldım hayatım bi ilk kafamı çarpmışım dikiş atıldı serumlar takıldı ne yapmamız lazım bayılanlar bu süreci nasıl geçirdiniz 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
CayGetireyimMi Tgcgkhn ay canım benim geçmiş olsun benim başıma gelmedi. Tansiyon falan mı var acaba çok dikkat et
Elifgoktug1 Tgcgkhn süreklilik getirmedigi sürece problem olmaz ama altında yatan sebebi bi bakılmalı. Ben tansiyon sebebiyle bayıldım iki gebeligimde de kaç kez bilmiyorum ama .
Minigim38 Tgcgkhn tansiyon düşüklüğünden 3 kere evde bayılmışım Allahtan esim evdeydi. Dikis atılacak kadar değildi çok geçmiş olsun 🌸
Srbnn Merhaba bende 2.ayımda tansiyon düşüklüğünden bayıldım korkmayın.. 31.haftayım sadece bı gun basıma geldi kahvaltı etmeden yola cıkmıstım işe giderken olmustu
Snnaadayi @Tgcgkhn bende ikinci gebeliğimde bayılmıştım kan değerlerinin çok fazla düşmesinden kaynaklanıyor