Nazlii0102 ben elif hoca takipliyim en başından beri. 38+2 haftaligim şuan. Nasipse az kaldı doğum yapicam. Tavsiye üzerine elif hanıma gittim. Şahane bir insan ve şahane bir doğum ekibine sahip. Laubali değil asla. Telefon numarası veriyor. Bir tek kilo konusuna takılır o da senin sağlığın için. Tavsiye ederim. 🙏