Kesinlikle hastanede yaptırın, gebelik şekerinden şüphelenip açlık kan şekerime baktırdım kan verip 280 çıktı şok oldum bir kaç gün sonra hastanede verdim tekrar 98 çıktı normal bir değer yani. Sağlık ocağında bekletildiği için kesinlikle yüksek çıkıyor çoğu değer