1ayparcamvar Kızlar suyum fazla çıktı şekerden kaynaklı olabilir dedi Dr bu hafta şeker için çağırdı şekerim yüksekse bile o içeceği iciriyorlar mi yada düşürmek için ne yapıyorlar daha önceden yaptıran bilgisi olan yardımcı olabilir mi
Summerwine 1ayparcamvar şekerinin yüksek olup olmadığını o icecegi icirerek anliyorlar.Yuksekse genelde diyet uygulatiyorlar eğer aşırı yüksekse insülin kullaniyorsun