Damlamsu Kızlar selam kalbim çok sancılanıyor bir kaç defadır sol kolumu oynatınca da şiddetleniyor 38. Haftadayım gebelikte sonra geçiyor bunu yaşayan var mı bunun için kardiyolojiye mi gitmem lazım yok doktorumla mı konuşmalıyım
hulyaakgn34- Benimde oluyordu kalp sıkışması son haftalarımda tamamen gebelikten kaynaklı doğumdan sonra geçti yinede tedbir amaçlı doktorunuza söylemekte fayda var