Kızlar iki tane et beni ya da siğil gibi bir şey gördüm vajinamda ama ne olduğunu anlayamadım şimdi doktorumun yanından çıktım ve bakmadı ne olduğuyla ilgili bir bilgi de vermedi doğumdan sonra ne olduğuna bakarız dedi şok oldum bu durumlarda vajinada çıkan şeylerde normal doğum iptal ediliyormuş dedim o kadar şey ama umursamadı özele gidiyorum doktorum buradaki en övülen ve sevilen bir doktor yani bakmaması normal mi ya siz böyle vajiannızda siğil gibi şeyler farkettiğinizde doktorunuz ne söyledi