Ucuncubebis Kızlar bi elbise sipariş vermiştim Trendyol marka ama yanlış beden sipariş etmişim ürün daha yolda ürünü teslim almayıp geri göndersem para iadesi yapılır değil mi
Honeymom17 Ucuncubebis evet bende urunum kargodayken vazgecmistim musteri hizmetlerini aradim teslim almayip geri gonderirseniz iade olur dedi. Yalniz kendim gonderdigim iadeler 3gun icinee odemesi yatarken bu iadem 10gun oldu hala depoya varamadi ne hikmetse😅
Sellmaseellma Ucuncubebis öyle yapma çok uğraşırsın ürün için iade kodunu oluştur trendyoldan gelen kuryeye de iade edeceğini söyle ürünün iade kodunu oluştur kağıda yaz kağıdın üzerinede bant yapıştır kurye gelince hiç beklemeden paket üstüne bantlı kağıdı yapıştır gönder gelen kuryeye almicam geri götürün dersen şubede günlerce bekler sonra seni ararlar iade kodu almak için
Honeymom17 Ucuncubebis kuzum senin postu gorunce aklima geldi tekrar trendyol asistana baglandim ve kargodan dolayi sıkıntı olmus ucret iade islemini hemen baslatiyorum dedi🥰
benbilmirem Ürünü teslim almamazlik neden yapıyorsun? Ürünü al iade kodu oluştur zaten onlar kendileri gelip alıyorlar süreç daha hızlı ilerler. Teslim almayınca kim bilir şube de falan kaç gün bekleyecek belli değil hiç değilse süreci de takip edersin.