VussVuss Pnr_KMRC1 kafani karıştırmak gibi olmasin bende genoksa yaptiracktim 70 tane hastalığa bakıyor cok guzel dedim ama internette araştırma yaptigimda sikayetler yanlis test sonuçları bir suru bilgi buldum ve baska firmaya yaptirdim biraz daha arastirma yapmani oneririm 11.hafta civari yaptirdim bende testi
VussVuss Pnr_KMRC1 Nice isimli bir firma testi yurtdisina gonderiyorlar. Nette bulamazsaniz diye iletisim numarasida yazayim +905332834764 ismi Yavuz. En azindan bilgi edinirsiniz
elifcicek_07 Hulya2626 sorun sadece dna ya ulaşmak değil ki 10/2 ye kadar yeterli buluyorlar. Burda amaç zaten bebekte önlebilir bir anomali varsa onu tespit etmek sizin büyük ihtimalle ikili üçlü veya organ taramada bir pürüz çıktı o yüzden o haftalarda yaptırdınız biz sadece fetal dna yaptık o yüzden erken yapılıyor zaten diğerlerine gerek te olmuyor böylece
Nurkcy Pnr_KMRC1 10. Haftadan sonra yaptırman daha sağlıklı olur gibi.. bende 12. Haftamda yaptırmıştım
Pnr_KMRC1 Burcinmozr Google ya yazdım ama cikmadi iletişim bilgisini paylasirmisiniz çok teşekkürler 💐 yardımlarınız için
Tugbakayaaa Fetal DNA testini genelde 10. Ve 12. Hafta arasında öneriliyor ve yapılıyor.. sonrasında da yapılabilir tabiki ama doğru sonuç vermesi için 10. Haftayı beklemek doğru olacaktır eminim. çünkü bebeğin dnası ancak anne kanı ile birleşiyor..
Burcinmozr Pnr_KMRC1 0850 888 84 32 broşür üzerinde bu numara var bölgenize göre yönlendirme yaparlar diye düşünüyorum umarım işinize yarar. Bende sitesini bulamadım şuan ama broşürü atmamışım 🤭😅