Kızlar herkese merhaba moralim biraz bozuk o yüzden hemen konuya girmek istiyorum benim gibi bu durumu yaşayan annelerden yardım bekliyorum ben 34+5 haftalık gebeyim bu ikinci gebeligim ve gebelik şekerim var. Bebeğimin gelişimi 4 hafta önden gidiyo ama kilo anlamında önden gidiyo bugün kontrolüm vardi bebeğim iri bi bebek ve şuan 3 700 olmus kilosu nst ye girdim sancim vardı yani beni aşırı rahatsız edecek degildi ama sanci çıktı geçtiğimiz cumartesi daha yüksek sanci olmuştu doktorum bugün ciğer geliştirici iğne vurdurdu ve birazda moralim bozuldu erken doğum olacak sanırım bebek 2 hafta daha dayanmaz dedi 1 hafta da durursa ona şükret ama ben sanmıyorum dedi yani inşallah olmaz ama 35 de doğurup küveze girer mi bebek veya 36 da . Ciğer gelistiricinin 2 dozu da yarın vurulacak allak pullak oldum gerçekten kendimi kötü hissediyorum yaşayan varsa bu durumu yazabilir misiniz bana fikirlerinize ihtiyacım var 🙏😔😔😔😔