Canım ben 23 haftalik hamileyim benimde bebeğim hep aşağıda baştan beri ama şu ana kadar bir problem yaşamadım çok şükür.hem kendi doktoruma hemde perinetologa gidiyorum herhangi bir sorun olduğu söylenmedi.. ama tabi gebelikte çok fazla yorulmamak,cok zorlamamak gerekir.herkes bir yorum yapar canınızı sıkar siz kendi doktorunuzdan başka kimseye kulak asmayin