Mevcut aile hekiminizden ve ebe hanimdan memnun değilseniz tabiki e devlet üzerinden değiştirin çünkü doğum sonrasi bebeğinizin asi ve izlemleriyle onlar ilgilenecek
Ama ilk tespit ten sonra sizi 17. Hatta 20. Haftaya kadar aramayabilirler bu cok normal zaten kadın doğum takiplisiniz ve 17. Haftaya kadar saglik bakanlığı izlem koymamış yani 13 14 haftalikken sizi aramazlar