Ftm124 Kızlar ben bebemi özlemeye başladım sanırım🥹 çok tatlı🥹🥹 haftasonu kontrol var hem çok korkuyorum bir şey olurmu diye hem içim gidiyor yüzünü göreceğiz diye.. Allah isteyen herkese versin ne kadar şükretsek az..
denizarenmom Ftm124 haftaya carsamba kontrolumuz var 32+2 olucaz dua ediyorum artik 2 haftada bir çağırsın diye🙊
Slaedz Bende ilk zamanlar öyleydim eften püften şeyler uydurur özele gider izlerdim 🤣 sonra ikiz oldular doktor 2 haftada bir çağrıyı ondan dolayı rahatladım😅🤭