Cagla1750 Merhaba bende ortadoğuda hüseyin durukan beye gidiyorum . Cok tatlı konuşkan , insanda bi güven yaratıyor konuşmasıyla . Doçent doktor zaten . Plesanta previa yım . Bu konudada epey becerisi olan bi doktor .
Cagla1750 yesimkolglu35 yıl dönmeden önce sorduğumda 8.500 sezeryan ve ekstra anestezi ücreti var dediler. Bu sadece 1 gece yatış ücreti ekstralar hariç . Şuan ne kadar bilmiyorum sormadım daha ama ben plesanta previa olduğum İçin riskten dolayı daha yüksek oluyormuş ücreti
edaa1402 @yesimkolglu35 çağdaş Mavigök doktorum özel Yenişehir hastanesi çok iyi ilgili bir doktor memnunum zaten bende buradakilerin tavsiyesiyle gittim iyiydi aynı hastane Ali yeşil de var ona da çok iyi diyorlar ikisinin de Instagram hesabı var bakabilirsin canım
yesimkolglu35 Cty dilek gülere geçtim 9bin başlıyormuş normal doğum 2hafta önce aynı doktorda sezeryan oldu bir arkadaşım 13bin almışlar