Kubra_260571 ben hamilelikten 3 ay önce kullanmaya başladım , hamileliğimin ilk 3 ayı aynı folik asite devam ettim doktor bırak dedi 3. Aydan sonra . Daha sonra başka doktora gittim 3. Aydan gebelik sonuna kadar kullanılması gereken başka bi folik asit verdi zaten üzerinde de aynı yazar üçüncü aydan doğuma kadar diye , içinde bi çok vitamin barındırıyor . Kullanmanızı öneririm .