canselnzm Kızlar benim doktorum kan ilacı olarak bana gyno ferro sanol verdi ve dedi ki aç değil tok karna içilcek dedi ama eczane sabah aç karna kullanılcak diye yazmış üzerine ben nasıl kullanıcam bunu
2aslan_annesi07 canselnzm aç kullansaniz daha iyi süt ve süt ürünleriyle beraber tüketmeyin tok tüketmek istiyorsanız da yemekten en az 2saat sonra tüketmeniz gerekicek
Suheda_4406resul canselnzm aynen banada eczacı sabah aç karnına kullanmamı söyledi ama doktorum sadece ilacı yazdı nasıl kullanacağını söylemedi o yüzden ben sabah aç karnına içiyorum bir tabletim bitmek üzere iki kutu aldım
mrsozturk canselnzm tiroid ilacı kullanıyorsanız yada başka bir ilaç, kan ilacını o yüzden farklı zamanlarda veriyor doktorlar
1prensannesiiiii canselnzm aç kullandığınızda mideniz falan bulanirsa tok kullanın diyorlar ya da gece yatmadan önce ben öyle yapıyorum canim
Kubra_260571 Aç karnına kimisine yaramıyor o yüzden yok karnına ya da yiyecek içecekler etkisini azaltmasın diye öyle yazmışlardır
canselnzm 1prensannesiiiii bende öyle yapayım bari ya hem sanırım iştah açıyomuş gece uykumda etkilemez fazla