Sudedemirer 35+5 su geldi 4 5 damla kadar 5 gün öncede pembe bir akıntı gelmişti napmalıyım perşembe günü kontrolüm var o zaman mı gitsem çünkü sancım yok belimin sag tarafı ağrıyor sadece
Sudedemirer ParildayanYildiz evde tekim eşimin iş yeri uzakta eşimin babası götürür ama sancım yok diye gitmek istemiyorum olursa gidiyim diyorum yada tekrar su gelirse
Duha190 Suyunuz geldiyse eminseniz bundan 24 saat içerisinde doğum olması gerekir enfeksiyon açısından . Sancılarınızı bekleyin bence birkaç saat sonrasında gelmezse de gidin gelirse de gidin bence
Sudedemirer Duha190 evet böyle yapıcam sancım yok şuan olursa gidicem yada farklı bişey olursa da gidicem şuan bekliyim diyorum
Sudedemirer mzyynkbra eminim çünkü iç çamaşırımda degil pijamamda ıslaklık bazılarında az az gelirmiş o yüzden sordum sancım olmadığı için gitmiyim diyorum olursa gidiyim diyorum o yüzden
ParildayanYildiz Sudedemirer benimde çok anladığım şeyler değil ama inşaAllah bir sıkıntı olmaz canım
SutlacimiYedimmiBen Sudedemirer benim suyum cok gelmisti sancim yoktu hastaneye gtmistim hemen sizde oyle yapin