Denizkaramuk cumartesi günü doktor randevum var.
Geçen sene mart ayında boş gebelikten kürtaj oldum.
Muayenelerimde kese gözüküyor ama bebek gözükmüyordu, bu korkumdan dolayı bebek gözükmezse diye doktor randevusuna hemen gitmeye de korkuyorum malesef 😔