Kızlar ben doktorumdan onay aldım kanal yaptırıp kapatacağım sonrası dolgu olacak yani doğumdan sonra doktorum 3-6 ay arası mecbur kalınırsa işlem yapılabilir dedi cumartesine randevu aldım bakalım korkuyorum çok agrı olacak agrı kesici kullan dedi dişçi malum biz sadece parol kullanabiliyoruz sürekli fırçalıyorum karanfil çiğniyorum tuzlu su gargara yapıyorum nafile geçmiyor