Nazlicangrhn-3009 Kızlar 35+1 olduk kızım inatla hala makat gelişi duruyor bu kızı nasıl doğum pozisyonuna getirebilirim bildiğiniz egzersizler var mı sezeryandan çok korkuyorum iğneyi görünce bile tansiyonum düşüyor 🙈🙈
Edafmo Nazlicangrhn-3009 youtube da doğuma hazırlık videoları var onlara bakabilirsin canım, çoğu egzersiz çocuğu kanala yönlendirmek için yapılmış
poyrazvearya Nazlicangrhn-3009 36 haftalık benimde makat geliş hissettiğim ilk günden beri kafası sağda belime dolanacak artık
Zezeeeyyldrm Nazlicangrhn-3009 benim de oğlum makat gelişti doktorun bana dediği şey sakın evde kendi başına hareketler yapıpta döndürmeye çalışma yanlış bişey yaparsın plasentan ayrılır çocukta sende kan kaybından ölürsün demişti beni çok korkutmuştu.
Edafmo Nazlicangrhn-3009 anladım.. o zaman bol bol çökme kalkma deneyin ya da sanki yerleri elle siler gibi dört ayak üzerine durup ileri geri hareket edin. Bunları biliyorum sadece, inşallah döner
esraakpinar Benim doktorum secde pozisyonunda dur dedi. Hatta koltuğa çıkıp oradan aşağı doğru dur dedi. Tabi bunu yaparken yanınızda birinin olması iyi olur
Zezeeeyyldrm Nazlicangrhn-3009 o yüzden ne kendini ne onu riske atma bırak nasıl doğmak istiyor ama öyle doğsun sağlıkla kavulta doğum şekli o kadarda önemli değil
Nazlicangrhn-3009 Zezeeeyyldrm amiiin inşallah 🙏🏼🙏🏼 benim iğne korkum olduğu için sezeryan isyemiyorum iğneyi görünce bile tansiyonum hemen düşüyor rengim değişiyor ama hayırlısı olsundu 🙈