Umutlubirkadin Kızlar iki tane test yaptım birisi pozitif birisi negatif çıktı kan vermek için bekleyeceğim.. adet agrisina benzer bir agri var karnımda göğüslerim asiri sis agriyor Sizinde böyle oldu mu
Nurklcc Umutlubirkadin adet agrısıyla aynı diyorlar bendede bu ay öyle belirtiler var akıntınız varmı bide bende krem kıvamında beyaz akıntı çok oldu hayırlısı olsun canım
Ozge111 Umutlubirkadin sabahları hafif mide bulantısı çok sık idrara çıkma en çok bunlar oluyır bnde bide göğüslere dolgunluk
Mhtpflz Umutlubirkadin kişiden kişiye değişir canım net belirti olmuyor ben 4 ay boyunca en dibine kadar belirti yaşadım ama bazı gebelerde sıfır belirtisi oluyordu
Mrsfly Umutlubirkadin yani erken gebelikte çok net bişey diyemiyor insan genellikle ama bende akıntı var şu an bide hafif tiksinme. Onun dışında nadir durumlar dışında ilk haftalarda aman aman belirtisi olan pek kimse görmedim. Ha bide kasık ağrısı oluyor.
Umutlubirkadin Nurklcc oldum canım bugün 2. Gun 🥹 Rabbim tez zamanda gönlümüze göre versin insallah 🤲🏻🥰
Yagmure Umutlubirkadin Ben belirtiler yüzünden kesin adet olucam gözüyle bakarken hamile olduğumu öğrendim canım. Herkeste farklı oluyormuş bu
Aynenkanka Umutlubirkadin net bir belirtisi yok kişiye göre değişiyor adetim gecikmese ben anlamazdım mesela