Turuncubebik Dahiliye bakıyor kan tahlili ve idrar tahlili almışlardı o şekilde bakmislardi bana,diyette herşey yasak ben 4 4luk uyamıyorum ,uyarsam çok halsiz oluyorum çünkü bende hipoglisemi de var düşük şeker yani ,ne yükselecek ne düşecekmis şekerim ama.benim ölçümler hep normal yasaklı şeyleri yesem de