Beyzabc Merhabalar, son adet tarihime göre 4+5 haftalık hamileyim. Bu aralar yer yer şiddetlenen kasık ağrım var. Endişelenmeli miyim yoksa gebelik başlangıcında olabilir mi böyle? Hamileliğin bu zamanlarında bu tarz ağrılar yaşayan var mı?
Tugce-12 Beyzabc ben şuan 6haftalığım o dediğiniz zamanlarda benimde aynı dediğiniz gibi ağrılarım oldu düşük önleyecii bir ilaç kullandım doktorumun tavsiyesi üzerine ağrılarım geçti hiç geçmeyecek sanmıştım ama yerleşme ağrısıydı büyük ihtimal sizinkide öyle
[silindi] 15 haftalık olduk hala ağrılarım var ara ara gelen olur ilk başlarda sık sık dinlenmeye özen göster