Gebelikten önce Doktor bana gebyfoll önermişti 90lı tablet 3 ay gidiyor. Bitiyor diye dün almaya gittim eczacı kalmadığı için folidoce tavsiye etti mecbur onu aldım. Gebyfollde iyot b12 falan da var ayrıca folidoceda sadece folik asit ve b12 varmış bakalım cuma randevum var doktorum devam edebilirsin derse bundan devam edeceğim. Ama yine de bebek düşünüyorsanız doktora gitmenizi onun önereceği bir takviyeyle devam etmenizi tavsiye ederim.