CaglaArtul masallah❤️ 20+3 uz bizde bugün 🐣 haftaya çarşambaya randevu aldım bende detaylı için 21+4 olucaz o gün inşallah ❤️
İnşallah bizde hayırlı, sağlıklı haberlerini alırız kızımın 😊 Cok heyecanlıyım 🥰 rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip eylesin 🤲🏻🌼 bizimki biraz şişko olacak sanırım masallah😄 19+4 de 368 g di doktor göbüşlü bi kız geliyor dedi 🧿
İnşallah şekerle falan ilgisi yoktur dimi öyle bişey demedi doktor ama bilemedm 🥺