Sebiha0135 benim dolgun düşmüşti o yüzden ağrım vardı. Film çekmediler yasak dedi doktorum. Belki kurtarılabilir bir diş ama film çekmediğimiz için bilemiyoruz tek yapabileceğimiz çekmek dediler bende kabul ettim. Çok ağrım vardı dayanamamıştım artık. Uyuşturucu vurdular iki tane
Bir de fısfıs sıktılar uyuşturucuymuş o da. Çektiler yani şükürler olsun bir problem de yaşamadım bebeğim de bende iyiyiz