Rabia06 ilk oglum da kolay doğum oldu ikinci oğlumda da kolaydı. Ama ikinci ilke göre daha kolay ve kısa sürdü. İlk oğlumda sancılar 11 de başladı 5 de doğum oldu ikincisinde sabah 7de başladı çok azdı sancm sonra 12 de siklasti 1 de hastaneye gittik 1 ı 10 gece doğum gerçekleşti 😊 Allah herkese kolay doğum nasip etsin. Benim tavsiyem sancılar başlayınca çok sakin ol kafanı dağıt ve bi uğraş bul yatma yatağa yani ayakta gez otur kalk ama yatarsan daha zorlaşıyor sancı bol bol dua et