Ozoooo 2prensesannesiiii hmm ben daha hiç öyle hissetmedim canım kasıklarımda ağrı oluyor sadece sanırım
2prensesannesiiii Ozoooo o da rahim genişliyor diye olabilir canım benimde var kasık ağrım 23+0 haftalığım geçmiş olsun sağlıcakla alalım kucaklarımıza inşallah 🙏🏻
alyasevgi Ozoooo korkma canim cikiyor bende oyleydim bebegin eşi asidaydi agrilarim cok oldu düşük yapacakmisim gibi dr.korkma surekki yat dinken sakim iş yapma evi supurme dedi coo sukur cikti 24 haftada gittigimde cikmisti suan 30 haftadayim ❤
efeninannesiii_ Ozoooo bence öyle çünkü aşağıdayken kasıklarıma bişey oturmuş gibi sancı yapardı ama yukarı çıktıktan sonra bi süre geçti bu olay. O dönem çok yürüyemezdim hep belim ağırırdı benimde. Şimdide oluyor ama artık son dönemde olduğum için tabii
Ozoooo efeninannesiii_ inşallah benimde yukarıya çıkar canım sağ sağlim kucağımıza alalım hepimiz inşallah 🥰😍
efeninannesiii_ Ozoooo amiin inşallah kuzum. Kendini bi süre iyice dinlendir muayene vaktine kadar uzan kalkma sende