Bussy_ 37 haftalık olduk ama hala içime sinen bir isim bulamadım. Sizlerde fikirlerinizi sunabilirseniz sevinirim 🥰
Dmttthemum Hamilelikte en zorlandığım şey isim bulmak oldu 36. Haftadayım hala da içime sinmedi hiçbir şey . Beril Alya koyacağım sanırım
Merveofs Aybüke Beren Berra Bilge Ebrar Nisa Elif Nisa Ecmel Gökçe Gülce Hafsa Hifa Bükre/Bukre Şöyle bir listem vardı canım benim bebeğim de Belinay Şifa oldu 😊
Arzerskn Doğa İlayda Melodi Masal Lavin Arya Asi Efsane Eftalya Lisa Liza Linda Elena Nora Melina Lena
Mumofprincesss Arzerskn Ben melodi ismini cok begeniyorum cok istiyordum. Etrafimdaki hergezogen sogutu. Yokohama fransiz kökenli yok tikirti koy Bari diye
Merve4317 defneveannesii_ Merhaba daha dün karşıma çıktı efnan ismini koymak doğru değilmiş dinimize uygun değilmiş yani ahirette de ilk hesaba çekileceğimiz konu yavrularımıza koyduğumuz isimler olacağı için uyarmak istedim sizi ☺️ Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin
defneveannesii_ Bussy_ İlk duyduğum andan beri ben de çok beğenmiştim❤️ Hiç de bu isim olmasın demedim hep Efnan vardı kafamda🌸 Eşim de çok beğeniyor inşallah Allahım nasip eder de kızımız olursa ismi hazır😇🥰
Arzerskn Bussy_ evet epey bi araştırma yaptım uğur getiren demek anlamıyla beraber çok beğendik yanına bi tane de koysak mı ne uyuar yanına gibi düşünüyoruz bizde