Semaa1 36+4 haftalığım bugün adet sancısı gibi sancılarım oldu acaba neden olabilir bi fikri olan var mı acaba ?
Bulutalazinannesi Yalancı sancılar canım bende de aynı. Canım bazen çok yanıyor ama oturunca geçiyor. Son haftalardayız artık, dikkatli olmamız lazım