Alina1 havuç yemek iyi geliyor, saat kaç olursa olsun,
Bir kaç yudum soğuk süt yatmadan önce iyi oluyor.
Gaviskon, pronat gibi şuruplar anında rahatlatıyor. Hamilelikte kullanılması güvenli, bana doktorum yazdı.
Sakız çiğnemek iyi geliyor, ama asla naneli değil, naneli sakız daha fazla yakar. Sekersiz damla sakızlı falım ideal.
Her ne kadar midemiz yanarken su içip rahatlamak istesek de birdenbire içilen çok su midedekilerin yemek borusuna yaklaşmasına sebep olduğundan daha çok yakıyor.
Bisküvi kek gibi ürünler çok yakıyor.
Fazla baharatlı sarımsaklı ürünler çok yakıyor.
Koladan uzak durmak zorundayız.
Sodadan uzak durmak zorundayız.
Portakal mandalina -uzak-
Mantık şu ; bazı besinler midede asit yapar, bazı besinler de midedeki asidi dengeler, nötrilize eder.
Bizim midemizi yakan şey de asit. Ona göre beslenmek lazım. Asit yapan bişey yemek zorunda kalsak bile artından nötrleyecek bir besin yersek sıkıntımız azalıyor.