Tubatgn ben doğum yaptığımda 4. Kattaki özel odayı tutmustuk eşim kalacağı için…2 . Kat ve 3 Katta erkek kalamiyirdu ozaman şimdi nasıl oldu acaba. Perşembe günü randevumuz var gidince doğum katına çıkıp soruyum… Çünkü 2 yaşında özel gereksinimli down sendromlu bebeğim var bakabilecek kimse yok özel oda tutup yanımda eşim bakar diye düşünmüştüm