bengilibeng Esmasglm daha önce bir arkadaşım kullanıp memnun kaldığı için e bebekten baby Mom aldım ben.
Esmasglm UmAlya teşekkür ederim 💐 doğumu nasıl yapmıştınız her iki doğum da da kullanımı tercih edilir mi sizce
Burcu1997 UmAlya amaliyat yerine yanı dikişin olduğu yere sürtme acıma vs gibi durumu olurmu depent külot olanın
hemsireanaa İlk doğumdan sonra depend kullanmıştım çok memnun kaldım hem ince kaşındırıp rahatsız etmiyo hemde kıllanışlı yanlardan yırtıp açabiliyosun
m_k34 Dependin kaç numarasını almalıyız beden olarak m l hangisi daha rahat olur 50 55 kilo anca varım alacaktım emin olamadığım için bırakmıştım bir de sezeryanda da kullanılıyor mu?
Esmasglm m_k34 depend in üzerinde beden aralığı yazıyor ve genelde kendi bedeninizi almanızı önermişler
Merveofs m_k34 sezaryende kullanımı nasıldır bilemiyorum ben normal doğum yaptım da 56 kilo ile doğuma girdim m beden almıştım gerçekten iyiki onu almışım çok rahattı o süreçte
srnglcskn Esmasglm ben normal doğum yaptım o yüzden bilemiyorum 93 kilo ile girdim doğuma karnım indi tabiki doğumdan hemen sonra xl beden kullandım
Beyza44 Esmasglm ben sezeyanla doğum yaptım hastane de de sonrasında da kullandım herhangi bi zararı olmadı 💐
Esmasglm Ecem95 benimde sezeryan olacak ama genelde bu markayı öneriyorlar ilk doğum olacağı için tecrübem yok açıkçası ☺️
Busra1290 Ecem95 hastaneden çıkarken bana hemşire dikiş yerine gelecek bisey kullanma demişti. Ben almama rağmen kullanmamıştım depend i.
m_k34 Esmasglm yazan şeyden bişey anlamadım o yüzden soruyorum bilen varsa söyler diye m bedenin de l bedenin de üstünde yazan aynı şeydi gorevlide bilmiyordu