ilkanneyim06 36+6yız bizde oğlumla. Bende bir an önce doğurmak istiyorum artık😄 dün bi yokladı belime belime sancı girdi nstye girdik, doktor biraz daha bekleyelim dedi, zaten makat geliş zorunlu sezaryen olacağım keske hemen alsa doğuma beni diye bekliyorum, bu ağırlığı bi 10 gün kadar daha kaldırabilecek gücüm yok çünkü 😄😄