İlk bebeğim 6 haftalıktı kalbi durdu kontrole gittiğimde öğrendim kürtaj oldum genetik için test verdik hiç bisey çıkmadı şimdi yine hamileyim 6+3 şuan çok korkuyorum anne de guatr olmasından kalp durduğunu öğrendim benim halamın da aynısı olmuş 2 bebeğini karninda kaybetmiş guatr olduğunu sonradan anlamışlar şuan bende de guatr var mi yok mu bilmiyorum bazen boğazımın ön tarafı şiş oluyor başka bi zararı yok bana eşime diyorum kendi kendine kuruntu yapıyorsun diyor doktoruma da sormadım henüz sağlık ocağında yapılacak test verdi o teste çıkar mı guatr olup olmadığı kızlar