aysegulka01 Transferin kaçıncı günü test yapınca silik de olsa sonuç çıktı kızlar sabırsızlanıyorum bugün 4.günüm az da olsa çıksa bana yeter öğrenmek istiyorum yazarsanız sevinirim 🌸
aysegulka01 https://share.icloud.com/photos/060QK2cw48f-rbMWmSUZ35MIA Kızlar embriyom böyle doktorum çok iyi kaliteli embriyo dedi ama sanırım 4.gün embriyosu 5.gün embriyo dedi ama internettende baktım kafam çok karıştı