yapraky Kızlar merhaba şehir hastanesinde doğum yapacak olan varmı kontrole oraya giden ben 34+2 yim doğumu orda gerçekleştirecem Allah izin verirse de merak ediyorum
Ftmtkli06 Şuan 40 haftaligim 35 haftadan beri oraya gidiyorum bakalım doğumuda orda düşünüyorum Allah kısmet ederse