Aynurkrm Kızlar ekol sağlık grubu sada hastanesinde memnun kaldığınız kadn doğum doktoru var mı ben egemen beye gidiyorum ama kalp atışı duyulmadığı için 5+5 de direk kürtaj dedi başka bi doktor fikri daha almak istiyorum varmı öneriniz
hemsireacemianne Aynurkrm bır tane kadın doktor vardı yabancı Rus .. ailemin yanına geldiğimde iki kez kendisine gittim tüm olasılıkları göz önünde bulundurmusty çok memnun kaldım ondan . Sabina miydi ismi öyle biseydi
yenibirannis Aynurkrm egepol Bülent Turgut ay Dr gidebilirsiniz alanında çok iyi ve mükemmel bı Dr ayrıca 5+5 çok erken daha 7. Haftaya kadar yolu var diye biliyorum ne saçma
bubuiledudu Aynurkrm iki kere kürtaj oldum ikisinde de 8 haftayı bekledik emin olmak için can hastanesi cenk Mustafa Güven mutlaka bir gidin
Gulooo Aynurkrm bilmiyorum bizim 4 haftada amca keseyi gördük 7 de kalp atışını duyduk daha erken ama vaerır doktorun da ni bilidği… Ben dün egemen beye ilk defa gittim çok memnun kaldım ama sıra beklerken Gökhan beye de çok iyi dediler istersen bi de o doktor beyi dene
bubuiledudu Aynurkrm fiyat bilmiyorum bende tamamlayici sigorta olduğundan ama 400 tl gibi birsey sanirim