Seymahamza Hanımlar bana dua edin olur mu yarın yatışım yapılacak 41 hafta oluyor suni sancı verecek doktor umarım sancı işe yarar hemen açılma olur rahat bir Doğum gerçekleşir 💕
ArzuOrhanYldrm Seymahamza inşallah tatlımm rabbim bi azavda kurtarsın sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebeğini
Selisiiim Seymahamza Rabbim yardımcın olsun kuzum bende cuma yada cumartesi yatışım yapılacak suni sancı başlatılacak hayırlısıyla 😍
Kbrmrt Seymahamza Canım hangi surede geçtiğine netten bakabilirsin. Allah ona yolunu buldursun anlamında. Gebelikte çok sık okunan ayet bu😊 Allah yardımcın olsun.
Aysehatun Seymahamza Rabbim yardimcin olsun insallah kolay olur saglikla sihhatle gelsin bebis insallah
Seymahamza 2802amine evet özele gidiyorum normal Doğum olsun diye bekledik en son çare suni sancı kaldı inş hayırlısıyla işe yarar da bir an önce olur biter 😊