Mirayy-1212 Kızlarrrr doğuma kaç kilo ile girip kaç kilo ile çıktınızzz,37+2 deyim 10 kilo aldım bugüne kadar ve kendimi bildiğimden beri kendi kiloma takıntılıyım
Sevvl Mirayy-1212 oho sende kılo mu almışsın kız 29+1 14 kilo ve kendımı bildim bileli fiziğim güzeldi 53 ile kaldım artık doğumdan sonra kendime güvenıyorum düzeltirim diye
EmineDefneGokce Mirayy-1212 53 le kaldım 39. Hafta 60 kg oldum hiç takıntı yapmam kilo konusunda da sizde yapmayın bence kilo alımınız güzel
Ozlemiskndr Mirayy-1212 30 haftalığım 10 kg aldım doğumda 5-6 kg arası gidiyor çok az almışsınız zaten
aslansmommm Mirayy-1212 38+4 de 11 kilo alarak doğuma girdim doğumdan sonra 3 kilo verdim ilk gün 15 gün içinde eski kiloma döndüm
Zll90 Emanetimi_bekliyorum 36 haftalığımm doğana kadar bi 4 daha eklenir hrralde her hafta kontrolde 1 kilo alıyorum🤣 boyum 173 , bebekte 2900 🤣
Edafmo Zll90 ya Allah yukarda çok pis tribe giriyorum 10 kilo aldım çok kilo aldım diye yazanları görünce böyle ben gibileri görünce seviniyorum 😂
Edafmo Zll90 bende 73le hamile kaldım 102yim şuan 34+4😂 bende 110u görürüm gibi geliyor hahaha maşallah bebişee 😍