mrsperaa Haftada doktorumuz kız demişti 17. Haftada asla göstermedi bugün 18 haftalığız tekrar çağırdı ve kızım oluyo 👼🏻♥️ Sizce detaylıyı da beklemeli miyim kıyafet vs almak için
guzelanne01_ mrsperaa benim kızıma doktorum 14 te dedi ve hamd olsun değişmedi ben 34 haftamda herşeyimi aldım canım çok beğendiğim sevdiğim bişey olursa alırdım ara sıra şimdi yine aynıyım 34 Te hepsini alacam☺️
Love13 mrsperaa @guzelanne01_ canım bişey sorucam bakarken sende gördün mü bacak arasında şişlik var mıydı bugün doktor kız diye tahminde bulundu ama daha 13.haftadayız bacak arasında top gibi hafif şişlik var gibi gördüm ama sizin de öyle miydi nasıl oluyor 🙈
ilaydaelcinn_1 mrsperaa hayırlı olsun gözünüz aydın 🌸 13. haftadan beri kız diyorsa kızdır herhalde 🦋
guzelanne01_ Love13 canım kızımın bomboştu Düzdü yani ,dün net oğlum olacağını öğrendim resmen pipisinin resmini çekti Hatta hala saklıyorum evde olsaydım atardım kızımın cinsiyet ultrosonunu☺️
ilaydaelcinn_1 Love13 kızımı 13.haftada öğrendim ben, o dediğiniz şişlik benim kızımda da vardı bizde testisleri falan sanmıştık hatta o derece, eşim erkek mi bu dedi doktor kız bebeklerde de olabileceğini söylemişti🥲