Aysll33 kesinlikle bu dönemdeki en kötü şey ne oldu ne olucak ben bu dönemde kötüydü doktorum bana kimyasal boş dış gebelik diyo ilk defa böyle birsey başına geliyor ne olduğunu anlamıyorsun ağlayıp duruyordum eşim sinirlendi değiştirelim bu doktoru ne dediği belli değil bizi çok kötü etkiledi bu şekilde konuşma mı olur diyince aynı hastane de farklı doktora yöneldik ve o doktor şu an ki doktorum memnunum çok şükür o da kimyasal olduğunu aslında ne kadar şanslı olduğumu söyledi . Kürtaj kelimesinden hep korkmuştum bana bak kürtaj olmuyorsun dedi ondan sonra bekleme süren yok dedi istersen hemen başlarsın bak ben sana birsey diyim dedi ikinci gebeliğin daha sağlıklı olucak dedi senden tek ricam plan yapma dedi bana gelenler hep plansız geliyor akışına bırak dedi ve dediği gibi de oldu düşünmediğim an oldu çok şükür 🙏🥰