Kaderklc Merhaba 20 haftalik hamileyim. Dişlerim komple cok sızlıyor. Ayrıca 20′lik diş sorunum var. Dişim çok sızı yapiyor. Çekilmesi lazımmış. Kadın doğum doktorum cekilmesi gerekiyorsa çekilebilir dedi. Bu süreçte diş cektiren varmı acaba.
Daisy0000 Kaderklc Benim kadın doğum doktorum,çekim yüzünden düşük yapanlar oldu ben önermiyorum izin vermiyorum dedi..
Momsy410 Kaderklc 20lik disimi cektirdim 2. Trimesterin baslarinda. Ilk 3 ay ve son 3 ay onerilmiyor pek bence daha da kotu olmadan doktorun da izin veriyorsa git cektir
Kaderklc Daisy0000 Normalde önermiyoruz ama tabiki risk olusturacak bir durum söz konusu ise cekilmeli. İltihap olması yüzde şişme gibi durunlar olup isin icinden çıkılamaz hale gelmeden en güvenli tedaviyi uygulamak doğru dedi. Allah korusun aksi durumda antibiyotik vs kullanamıyorum
emossss_4 Ben çektirdim 20 lik dişimi dr da izin verdi bi sorunda yaşamadım çok şükür 22 veya 23. Haftamdı sanırım çekildiğinde