Gamzenur38 Arkadaşlar merhaba 22 haftalıgım ve çalışıyorum artık dayanamıyorum ama dogum izninide beklemek istiyorum dogum izni öncesi yani 32 hafta öncesi izin alabilirmiyim çok zorlanıyorum aranızda aynı durumu yaşayan oldumu
Cayvarmiya Ben yaşadım , 27. Haftamdan itibaren doktorum 10 ar günlük raporlar verdi . 32+0 da çalışamaz a geçtik