Kızlar size birşey sormak istiyorim bugün aşılama gününü sayarsak 6. Günüm aşılamanın yarın misafir çağırmak istiyorum çağırsam birşey olur mu kendimi çok yormayacağım ama vicdanım rahat etmiyor siz çağırmışmıydınız ne bilim siz olsanız ne yapardınız